Oh my love, please don't cry

Idag var jag som sagt och klippte mig. "Hur vill du ha det?" frågade frisören. Jag sa att jag ville att hon skulle klippa bort det slitna, då sa hon: "Om jag klipper bort allt det slitna så har du inget  hår kvar sen."
Hon fick klippa bort det mesta slitna i alla fall, dock ser jag nu ut att vara i fyrtioårsåldern istället för att vara tjugo som jag faktiskt är. Frisyren passar verkligen inte mitt ansikte, och min guldaktiga hårfärg gör inte saken bättre. Ska köpa silverhårfärg nästa gång jag åker till Willy's, eftersom mitt silvershampo är värdelöst.
Hos frisören köpte jag en hårinpackning som är djupgörande, så hon sa att jag skulle ha i den varannan vecka. Den skulle vara bra sa hon, så det hoppas jag på.

Efter klippningen tog jag bussen till Vänersborg och bokade tid för tatuering. Det blir den 27e september, om ungefär en månad och tatueringen ska vara på vänsterhanden. Det kommer bli sjukt fint! Har mailat bilden till tatueraren så han ska skissa upp motivet snyggare än vad jag gjort bilden i Photoshop. Längtar!

Har skrivit lite mer på boken, är på sida 74 nu. Det går sakta men säkert framåt. Jag hoppas den blir bra tillslut, dock känns det som jag kommer få göra om den en hel del efterhand, men jag försöker göra det bästa med den. Älskar att skriva och jag tycker det är otroligt skönt att ha ställen man kan skriva av sig på. Som bloggarna och boken.

Jag har även skaffat Tumblr igen, så jag skulle vilja ha tips på bra Tumblr's. Min är länkad här.

 

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.