Snart kommer regnet som en våg

Jag har bokat tid att klippa mig imorgon, bara toppa det för det är så himla slitet att det ser förjävligt ut. Kommer antagligen bli ännu mer korthårig än jag redan är, med tanke på hur slitet det faktiskt är. Men det växer ju ut tillslut, även om mitt hår växer väldigt, väldigt långsamt.

Är fortfarande sjuk och halsen har börjat göra ont igen. Blir galen på detta snart, alltid är det något som gör ont eller skaver, svider eller något annat dumt. Kan det aldrig bara vara okej? Nej tydligen kan det inte det.

Följer inte med syster imorgon till studion, jag tror inte jag orkar det med tanke på förkyldningen och sen skulle jag vara i Vänersborg klockan elva och då skulle jag få gå upp ganska tidigt med tanke på att det tar tid att göra sig i ordning och åka med bussarna. Sen har jag ju min tid hos frisören klockan ett så jag skulle nog inte hinna ändå, så vi ska ses en annan dag. Fick ge tips på skräckfilmer till hennes kompis som är livrädd för skräck så det var lite skoj. Dock har jag sett så otroligt många skräckfilmer att jag inte kan komma på särskilt många titlar, för det är så sällan skräckfilmer är bra. Kom på några i alla fall, så de skulle nog ladda ner och kolla på dem.

Läste att det kommer en tvåa till Hitta Nemo. Den beräknas vara klar 2016, men vad som kan hända för att storyn ska bli bra kan jag inte komma på. Jag menar, om Nemo försvinner igen blir det lite tjatigt, och han borde vara ganska mycket äldre sen första filmen rent tekniskt sett, så jag vet inte om den kommer bli bra eller inte. Man kan ju hoppas den blir bra för jag gillar första väldigt mycket. Den är alltid rolig att se på, oavsett humör. Sköldpaddan Flyt är ju helt klart en cooling och Doris är så charmig.

Nu blir det dammsugning och sen blir det film eller Buffy, får se vilket det blir. Är på sånt där konstigt "måste göra massa saker för att hålla igång" humör. Har haft i silvershampo i två timmar i håret, ingenting hände. Det är inget bra silvershampo, Matrix är det bästa jag prövat. Dock kostar det liksom 180 kronor så det är ingenting jag har råd med denna månad.
Nej men jag får väl ta tag i dammsugningen så det blir gjort. Vi hörs.

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.