Jag krossar fönstret, tar mig in i ditt rum

Det blir ännu en sömnlös natt att lägga på högen av sömnlösa nätter. Lyssnar på mina favoritlåtar av Kent och sjunger med. Ibland lite för högt, så jag får hindra mig och sänka tonläget för att sedan komma på mig själv med att sjunga för högt igen. Men det är svårt att låta bli att sjunga med i låtar man älskar.

Har druckit massor av te ikväll. Var nog femte muggen jag drack nyss. Fick en förpackning chai te av mamma, det är så gott. Men det godaste teét är nog blåbär. Det är ruskigt gott!

Har verkligen ingenting att göra. Finns en enda människa som jag pratar med, men han spelar så han är grymt seg på att svara.
Nätter som dessa går ut på att tänka alldeles för mycket. På det förflutna, på nuet och på den korta framtiden som väntar. Emina vill komma och besöka mig någon gång framöver. Det skulle vara underbart, den tjejen är fantastisk. Trodde nästan hon glömt bort mig, för jag är verkligen sämst på att höra av mig till folk. Men det hade hon inte, och det gjorde mig glad. Men alla negativa tankar är på tok för stora. De äter upp allt ljus som likmaskar festar på ett kadaver. Det är inte roligt att leva med ständiga tankar på evigt mörker, döden och endast tänka i självdestruktiva banor. Det är inte bra någonstans, men jag har inte så mycket att säga till om den saken. Min hjärna är fast besluten att plåga mig till fullo, och kroppen hakar på som Ior från Nalle Puh's svans är fastspikad. Jag behöver en helt ny karriär med mitt liv. Men det kommer jag aldrig få. Det får inte kroniker.
Nu ska jag avsluta för inatt. Vi hörs imorgon, kära blogg.
Mimi:

Jag är också sämst på att höra av mig till folk :/

2012-07-28 - 05:37:35
Länk: http://www.nattstad.se/AngelBlack
Aeylita:

Vill bara att du ska veta att du absolut inte är ensam. Jag kommer få leva med min bipolära sjukdom resten av livet och den trasar verkligen sönder mig. Du och jag och hur många som helst till där ute i världen mår kroniskt dåligt. Vi får kämpa tillsammans. Jag skriver till dig för att du ska veta det,du är inte ensam! Även om det känns så,för sådär känner jag oxå. Vi känner inte varandra men jag finns här,jag förstår dig verkligen! Men även för oss kroniker så går det att behandla och lindra! Tusen kramar till dig.

2012-07-28 - 12:37:50
Länk: http://nogg.se/aeylita

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.