The Truth

I know that this will break me
I know that this might make me cry
You gotta say what’s on your mind, on your mind
I know that this will hurt me
and break my heart and soul inside
I don’t wanna live this lie
 
Jag är trött på att leva i en lögn.
Rebecca:

texten är så sann, vad heter låten?
sv; Jaa, det håller jag absolut med om. Jag ska tatuera in en svala på axeln i framtiden (om jag lever då) och under den ska det stå kevlarsjäl.

Oj, så tidigt. Herregud. Jag kommer vid tio på morgonen, på lördagen. Jag har inte heller någon aning, vet inte ens var Trädgårdsföreningen ligger haha ):
NEJ SKOJAR DU???!! Vilket datum??!?! 20 mars?!!?!?! För i så fall var vi på samma konsert :DD

Usch nej det får inte bli regn. Gör inget om det regnar på själva konserten men under köandet får det INTE regna. Fan också. Ja alla kentfans får dansa soldansen haha :D

2012-07-07 - 20:35:37
Länk: http://kentspoke.blogg.se

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.