Önskelista till min 20 års dag (25e maj)

En fantastisk Kent-konsert i sommar. Det är min största önskan!

Pengar så jag kan köpa ett par såna här Creepers! Vill verkligen ha ett par!

Sen önskar jag mig inte så mycket mer. En ny dator (en stor önskan, men som jag inte har råd med eller någon i min familj heller har råd att ge mig) eftersom min gick sönder och jag lånar mammas dator nu.

Önskar även att min fina Julia bodde närmre, så jag kunde träffa henne ofta. Och att jag får en klar diagnos nu när jag ska utredas (igen....)
Jag hoppas jag får en bra födelsedag, det hoppas jag verkligen!

 

Emma:

Din största önskan går i uppfyllelse!♥

skor & dator behöver du verkligen ja

& julia borde flytta närmare för din skull så att ni kan träffas så ofta ni vill.



och diagnosen är det viktigt att du får svar på<3



Du förtjänar den bästa födelsedagen någonsin vännen!♥

2012-03-07 - 20:48:06
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Percy:

vad kostar skorna? :3

2012-03-07 - 23:30:53
Länk: http://butterflykisses.blogg.se/
Rebecca:

Den första önskan kommer helt klart slå in. Det är jag 98% säker på.

sv; Jag vet egentligen inte, men vill bara inte se ut som mig. Egentligen är ju ingen perfekt, och det är ju fint med människor. Men när det gäller mig är det andra regler som gäller. Då är spelet annorlunda. Då ska jag vara helt perfket för alla. Jag ska vara den där snygga, smala med perfekt hy. Det där utseendet som alla är avundsjuka på. Sånt där utseende man ser på TV. Egentligen är det ju våra "brister" som gör oss fina. Till exempel att man kanske råkar ha ett lite mindre öga, sånt där kan vara så otroligt fint. Och egentligen är ju perfektion en genomgod själ. Det tycker jag är perfektion. Någon med en så vacker själ att även fast dom kanske inte har världens finaste utseende (men dom kan fortfarande vara fina) är så himla, himla fina för att deras själ tränger igenom. Men jag antar att mina krav på mig själv bara är så höga och det är därför jag säger att jag måste uppnå perfektion, något som är omöjligt att uppnå och dessutom inte vackert. För ingen är perfekt, och det är en slags perfektion i det. Okej, jah hoppas du förstår mitt svar, det blev lite konstigt.

2012-03-08 - 20:59:07
Länk: http://kentspoke.blogg.se/
julia:

jag önskar att jag bodde närmare dig, det vore helt underbart!



jag hoppas att din födelsedag blir helt underbar och att alla dina önskningar slår in! jag älskar dig, min finaste <3<3<3

2012-03-09 - 11:40:48
sundance kid:

ska se kent i stockholm!! och beställa creepers i april, eller nu i mars.

2012-03-14 - 20:53:25
Länk: http://augustiexplosion.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.